måndag 29 december 2008

2dagar till BF...

Japp då va d bara 2 dagar till BF. Ska man klara av att hålla sig...d hoppas vi verkligen.

Inatt så vaknade jag efter att ha sovit i 2timmar. Va helt genomsvettig och ont i magen som sjutton. Mådde riktigt pyton. Vimmelkantig tog jag mig till toan för d tryckte på. väl där så for d bara och jag mådde nästan sämre...satt ett tag men ville nästan sätta mig och spy oxå när jag lix va där inne. Men klarade mig från det och drack en väldans massa vatten och tog mig tillbaka till sängen iaf.
Väl där så låg jag och vände och vred fast fogen i ena ljumsken sa ifrån flera tusen gånger värre än vad den brukar göra. Funderade ett tag om jag skulle väcka mamma men bestämde mig för att lägga mig i en hyfsad skön ställning och försöka sova. Tänkte att jag vaknar nog om det skulle va på G. Tror inte jag skulle missa det =)

Men jag vaknade inte förrän på morgonen sen när mamma hämtade T och skulle sätta henne i hundgården. och då mådde jag lite bättre...fortfarande lite vimmelkantig men inte lika ont i magen.

Pappa fyller 50 idag men hade öppethus igår så det måste va all skinka och potatissallad som man åt och sen alla kakor som slank ner lite titt som tätt som spökade. Jag blir oftast dålig i magen av ostkrokar och chips oxå och chips åt jag ganska mycke av...inte horribelt mycke men d dög nog till att skapa världens oro i magen.

Så här e d då inte på G än så länge...har inte haft några värkar som jag skulle kunna säga va värkar så jag e inte på G iaf.
ska hålla i 3dar till minst =)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar