torsdag 18 december 2008

mindre än 2 veckor kvar...spännande

Asså nu är det slutspurt. inbjudningarna till nyår haglar in och vi känner oss lite kluvna. Hur kommer det att gå egentligen för oss? ja den som lever får se. =D
går in i v39 idag. =D

Sådär ja..så ser d ut.
Har även fått fina små bristningar nu...så himla taskigt...om de kunde kommit lite tidigare iaf så man kunde acceptera det men nu kommer de 2v innan d e klart då hinner man ju knappt deppa klart innan man ska ploppa ut det lilla grynet. aja...jag har iofs väntat mig det rätt så länge.

I måndags så hade vi tjockisfika för sista gången innan nyår och bebisfödande. så himla roligt att alla va där...alla 9...så sjukt roligt...och lussekatterna...jag säger då d...mumma...mmmm ;)
Fick lite molvärk på natten där efter...jag som "klagade" lite på att jag inte haft nån känning av nått fick d tillbaka lika fort natten efter...helt sjukt..men har bara haft det i 2 dagar sen idag så kändes d inget. har sovit ganska bra faktiskt. man kan ju inte säga att man sover bra nu. man vaknar ju stup i kvarten och måste vända på sig och d e inte så skönt. har rätt så ont i ljumskarna.

Ikväll blir det lilla julafton med mina småkusiner för de ska åka till deras mormor och morfar över jul. Ska bara förbi stan nu och köpa 2 julklappar till J:s syskon...tur d går fort. Och J får ju springa...jag orkar då rakt inte.
Sen är nog alla julklappar inköpta...julkorten är skickade till dem man inte orkar köra förbi deras postlåda ;) Va rätt så sen med julkorten så jag hoppas att de kommer fram iaf.
Va väl inget superfint kort men vad ska man göra när skrivaren lägger av(slut på färg i en patron) då får man improvisera lite. nu har jag köpt en ny iaf så de som vi ska till nu de får iaf det julkortet som det va menat att det skulle skickas.

Nä nu ska vi avrunda här och åka iväg. äta lite julskinka me äppelmos.
så om vi inte hinner (men d gör jag nog) så säger vi

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

Vi ses nästa år me bebis annars =D

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar