måndag 15 december 2008

Dockning pågår...

Jag tror faktiskt att bebisen dockade sitt huvud med mitt bäcken i lördagsnatt. asså d klunkade som till och så ilade d i ljumskarna..helt sjukt...kanske e lite svårt att förstå vad jag menar men om man typ har knät ur led och man skjuter tebax d så kluckar d som till...kluuuunk... ja ni kanske förstår. hehe...
men iaf så känns då varje rörelse ganska bra och jag kan inte sitta så himla länge utan att d gör ont i ljumskarna...så vi hoppas väl på att grynet har dockat.

Det är idag bara 16 dagar kvar till BF...ohhh....helt sjukt...

spjälisen är bäddad.

och grynets julklapp står i hörnet...den va så söt så jag va tvungen att köpa den. =)










Vardagsrummet är dekorerat me julgrejjer






























Och köket









Och hustomtarna vaktar lägenheten. =)



J:s farmor som har stickat och sytt dem





Håller på att sy lite grejjer nu till vaggan(som syns på en av vardagsrumsbilderna) och till spjälsängen. sen ska jag pyssla lite hade jag tänkt oxå. =D kanske får iväg några julkort iår om vi har tur. =D

återkommer med lite andra bilder senare kanske. vad det blir får ni allt se. hehe...

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar