måndag 17 oktober 2011

Problem med täcket.

Vaknade för en stund sen och skulle ge lillasyster mat. Hon har för övrigt sovit sen 20 igår. Ja men över till täcket. Låg där i sängen och känner att hur jag än sparkar och drar i täcket känns det konstigt. Har vart så hela natten. Inte känt att det vart helt rätt. Nästan för smalt nere vid fötterna och knöligt överst.
Men såklart så upptäcker jag ju att jag sovit med täcket upponer. Med öppningen uppe vid huvet. Inte undra på att det inte känts rätt.
Nu är det vänt rätt håll och genast täcker det mina fötter och knöligheten uppe vid huvudet är som försvunnit. Nu kan jag sova en stund till tills storebror kommer. Han somna också vid 20 igår så detta är som ett rekord.

Klart slut


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar