fredag 21 oktober 2011

Ja jag säger då det

Att va på stan med en 3åring (ok snart iaf) som inte har nått hum om att om han springer iväg bland alla klädställningar och ute på gatan så kan mamma tappa bort honom.
Nu hade jag nästan koll på han eftersom jag knappt fick iväg han från leksakshörnan så förmodade jag att han gått dit och jag hade rätt. Där stod han och kollade in träinstrumenten och ville helst ta ur dem ur förpackningarna och prova. Inte så ok om butikspersonalen står på andra sidan hyllan och plockar upp grejjer. Men tillslut lyckades vi komma oss till kassan och betala grejjerna vi skulle ha. Phew

Ja vi ska inte ens säga nått om när vi skulle gå och kika på en av mina bästa kompisar som ställde ut lite av sina egna kläder på fashionrack. Ojojoj. Det va rätt så mycke grejjer man kunde stöta ner så såklart körde storebror in Busan och vagnen rakt in i ett bord där en tjej satt och visade sina smycken.

Ja jag fick då några bilder på min kompis som jag ska skicka till henne så fort jag utfodrat Busan. Hon va ju hungrig efter allt sovandes i vagnen på stan. Det är ett heltidsjobb att gå på stan så man blir ju helt slut.

Fick iaf se en annan bästa kompis bebis. Såååå liten. Men han kom ju på kanelbullensdag så han är inte så stor.

Nä nu inväntas pizza för nån mat är det inte tal om att jag ids göra nu ;)

Klart slut


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar