torsdag 6 oktober 2011

Fixarn

Ja idag har jag hunnit med ganska mycket fast klockan bara är halv 11.
Gick med Max på dagis vid halv 9. Lämningen gick snabbt faktiskt så jag va hemma innan 9.
Lillasyster somnade i vagnen så då gick jag med henne på baksidan och kände då att jag skulle vinterskyla utemöblerna och började baxa in allt i hörnet och så drog jag en presenning över.
Sen tyckte jag att rabatten såg så hemsk ut så jag börja rensa. Löjtnantshjärtanen som tagit över hela ena sidan och krupit ut från "inhängnaden" skulle bort. Jag brände och drog och kom ut på gräsmattan för så mycket hade de spritt sig.



Så nu har jag fått bort rätt så mycket och hoppas att det inte kommer upp en massa nytt då jag tänkte plantera nått nytt där. Sätta lite lökar kanske. Vi får se. Ska fundera.
Sen drog jag ur sängen. Hängde på vädring och körde igång dagens första tvättmaskin.
Sist men inte minst så åkte diskmaskinen igång. Då va kl 10 och jag tog mig frukost och koka kaffe.
Nu ska jag bränna en skiva med foton.

Klart slut!!

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar