fredag 2 januari 2009

nu börjar det närma sig tror jag...lr??

Ja imorse så slapp d en del av slemproppen iaf. d va inge tvivel om att d va så för d va kletigt och lite blodstrimmor i det.
Så nu har det börjat me lite förvärkar oxå. Får jäkla ont i ryggen och så börjar d spännas i magen. men d känns som inget just i magen. mest i ryggen...

Va nere på stan idag och inhandlade hallonbladste. det ska tydligen verka avslappnande och få livmodern att dra ihop sig. dvs d innehåller oxytin lr va d heter. d bildas även själv när man börjar amma och om man stimulerar tuttarna ;) såå d e bara att välja vicket sätt man vill prova. Tror dock inte att jag vill sitta och bli smekt på tuttarna när J spelar tv-spel me sin polare AH. HAHAHA

Så jag kör på teet iaf. så nu ska jag köra igång vattenkokaren för första gången (fick den i julklapp) och sen ska jag nog vila mig lite. känner mig helt slut efter stan. va där och gick i en timme och hade 3st förvärkar. så jag ska lägga mig och vila mig lite om d skulle va att allt startar nu inatt.

kram på er

-over and out-

1 kommentar:

  1. Grattis Sofia!
    Såg lillen på din sida på FL. Jag gick i samma klass som Linné och Renee på gymnasiet. Vet inte om du minns mig.

    SvaraRadera