torsdag 22 januari 2009

Fikadags igen...äntligen

Äntligen kan man ta sig iväg och fika me alla polare, nya som gamla.
Igår så va jag och fika me "the former group called tjockis-gänget". Vet inte riktigt vad man ska kalla d nu men kanske bebis-gänget...nä d va lite lamt...måste komma på nått bättre. =D men d va iaf JÄTTE TREVLIGT. Kul att vi va 4 mammor, 4 bebisar och 2 gravida(ok ena gravida är mamma sen tidigare men d räknas inte ;) ). 3 nyblivna mammor va inte me för de hålle ju på att mysa in sig. De kanske kommer nästa vecka...d vet man jue aldrig...ska blir jättekul att träffa deras små knyten oxå...och så hoppas vi på att inte(!?!) få träffa de 2 gravida...utan de hoppas vi e på förlossningen lr iaf på bb men att det är på g för dem oxå.

Idag blev de fika me polersarna. himla trevligt d oxå.

dagens bild blir denna:

Ska börjas i tid me att välja ut träningskläder, och de som känner mig så har jag oftast dessa pannband på mig ;) lilleman måste jue hänga me. =D

Lilleman uppdatering:
Har lite ont i magen på morgonen så han är lite små grinig för han inte fått bajsa nått på hela natten. Det har vart lite jobbigt. Men jag har fått tipset att massera magen lätt i cirklar och sen "pumpa" benen lite så kan gaserna förflytta sig och ta sig ut där bak ;) funkade lite när vi va och fika..då massera jag lite och sen så blev d fullt ös där bak =)
Annars sover han bra på nätterna(tycker då jag) i 3tim ungefär i sträck. d e jue bra.

Nä nu ska d faras och handlas lite tvättservetter och mat =)

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar