söndag 25 januari 2009

Min räddare i nöden...

Måste bara säga att fetvadden är min räddare i nöden..

snacka om att fast jag har de där himla amningsnapparna så får jag så ont i vårtorna iaf. vet inte om d e för att jag sitter me dem på med värsta vacuumet medan jag ska försöka rapa Max. Och det är nog inte så bra. Men då kommer fetvadden in...känns såååå mycke bättre när den ligger i BH:n och innanför de där som suger upp mjölken som sipprar lite.
Ett tips till alla ni morsor som har problem med vårtorna men får inte bukt på dem med antingen bröstmjölk lr bröstkräm. Sen håller de jue värmen lite oxå...alltid skönt.

nä nu måste jag ju sova för nu e Max ammad och så e jue klockan mycke. Vi kanske får besök imorrn. och så måste vi jue bada imorrn.

Förästen så blev Max 3v idag...gu va tiden har gått...lite sjukt...han kommer ju att va stor snart...ojoj

-over and out-

1 kommentar:

  1. Har ju hört mycket om den där fetvadden.. men vad riktigt är det? Och var köper man den?

    SvaraRadera