tisdag 27 januari 2009

Liten lessen lilleman

Asså idag har lilleman inte alls vart nöjd. Jag tror jag fick igen för att han bara fick en liten slurk till frukost innan vi for på BVC. För hela em har han vart lessen och hungrig. Dock har han inte bajsat så magen kan va lite knas. Men man vet ju inte riktigt om han e bara snuttig lr om han e hungrig, men jag tog han från tutten när han somnade och så kunde han sova i en halvtimme innan han vakna och va hungrig igen...nappen funkade inte mycke så då måste d va hunger.

Jag måste nog kolla vad jag har ätit om det är nått sånt som gör att han e så orolig i magen. Kan inte komma på nått speciellt som jag inte ätit före. Men hur lång tid efter man ätit nått kommer det ut i bröstmjölken???
Just nu så matar jag mig me plommon för att kanske få fart på hans mage litegrann och som börja om ifall det är nått som e ivägen.
Kanske hjälper min mage oxå...vem vet.

Kanske han växer lite extra just nu.

nu slutar v-knappen på tangentbordet sluta funka så vi får se hur ofta den kommer att saknas när jag skriver. =)

-ower and out-

1 kommentar:

  1. Det jag har hört så är det som "starkast" ca 2 timmar efter man ätit något. Om det stämmer vet jag inte.

    SvaraRadera