torsdag 1 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!!!

Ja vi klarade det. =)
Nu är det ett nytt år och nu får lilla grynet börja trycka på så fort som möjligt =)
Vill ju se och mysa med det lilla underverket nu jue...orkar inte gå upp varje timme och kissa för att magen värker utan jag vill gå upp varje timme för att det lilla grynet är hungrigt lr behöver bytas...SÅKLART...

Igår blev det ett snabb besök på förlossningen. Trodde att jag kanske hade lite sippring av vatten i förrgår så jag tänkte kolla upp det. BM jag snacka me va väl inte så nöjd att jag ringt så sent men sa att jag skulle komma in för att kika lite iaf.
Men inget på G där inte, mysigt att ligga och lyssna på hjärtljudet i 45min iaf.
Dock va inte J så impad av att det tog sån tid..så det blir nog att packa me sig en massa tidningar och korsord och spel för annars kommer jag nog inte vilja ha han där...=) han blir så lätt uttråkad om det inte händer nått.

Efter vi vart på förlossningen så hamnade vi på MAX för att käka middag. sådär gott men d gick jue ner. sen åkte vi hem och bytte om för att åka ut till några polare i "Kroken".
Där blev det lite Wii-Mariokart och Wii-bowling innan vi körde ett litet quiz. först va d om olika filmer och när de kom och vilken som antingen regisserat lr va me i filmen. andra delen av quiz:et va "gissa bajset" hihi...ja precis vad d e ...gissa bajset...
Jag och J förlorade delen med filmerna med kanske 5p men vi tog igen d på "bajs-delen" och vann...hehe...d va roligt som sjutton.
Sen gick vi över till deras grannar även J:s polare. Där fick jag äntligen träffa lille-Elton...han hade ju hunnit bli 6mån så han va rätt så stor.
Iaf så gick tiden himla fort att den helt plötsligt va 5i12 så d va bara att pallra sig ut och önska gott nytt år.
Sen skulle killarna bada tunna...så vid halv 3 tiden så kom de in och vi åkte hem. kom isäng vid 3. sen vakna vi vid 12 idag...

Idag blir d ut och promenera. Nu ska d startas upp. =D
Hoppas på att höra nått från T-90210 och T-L idag om de vart på förlossningen och det hänt nått...=)

kram på er

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar