tisdag 30 augusti 2011

Uppdateringarnas dag

Ja jag tänkte att jag skulle uppdatera min iPhone och samtidigt spara alla bilderna jag har på den stationära till externa hårddisken. Bara drygt 4000bilder. Vill inte ens räkna de som redan ligger på externa. =O
Ja det började iaf med att datorn behövde 35! nya uppdateringar =O
Sen behövdes iTunes uppdateras med nya uppdateringar.
Har hunnit föra över bilderna men fortfarande så har jag inte fått starta om datorn så jag väntar och väntar. Den har bara fått hem 64% ännu och det har typ gått en kvart.
Men snart så ska vi väl komma igång och hoppas på att iTunes inte raderar de nya programmen jag installerat. Blir så drygt att ladda hem alla igen. Var ju ganska längesen jag kopplade ihop iPhonen med iTunes...SUCK!!!

aja...kommer iaf att lägga in lite bilder på fotobloggen senare.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar