tisdag 16 augusti 2011

Ryggen

Ja såklart nu när man tänkt att ta sig för att jobba på mammapluffset så ska ryggen börja jäklas. Och inte kan man åka och fixa den ännu heller. Så man får stå ut ett tag tills man får åka till ryggknäckarn. Är samma grej som förra gången med att jag får ont i en kota när jag böjer mig framåt. Dock har det inte gått så långt som förra gången ännu så om jag tar det lugnt så kanske det kan ordna sig tills jag får fixa det. Men det känns i bäckenet när jag hade gått min morgonprommis efter jag lämnat lilleman på dagis.
Känns som att ischiasnerven gör ont. Jag tappade styrseln i benet lite när jag kom hem och skulle ställa mig upp. Får se till att inte ställa mig upp med Busan (ja nu har hon ett nytt smeknamn för jag gillar inte att kalla henne Lillan för det har alla tjejer som vart minst i min släkt fått kallas)
Och nya skor måste inhandlas som skall få agera prommiskompis åt mig. De jag har är alldeles för slitna och noll dämpning kvar i. Och vanliga sneakers är ju inte kända för sin dämpning heller.
Och så ryggbälte på...SUCK!!!!

Men jag gick en runda på ca 3km. Ska se imorgon vad det är för längd på riktigt då telefonen med min app som mäter dog när jag gått nästan hela.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar