onsdag 17 augusti 2011

Loppis i närheten

I helgen så ska det vara loppis på umedalen tydligen enligt kalendern på vk.se.
Skall vara på Vänskapsgränd "jämna nummer". kl 12-15 på söndagen
Läs om det här

Sen är det loppis i Klabböle har jag hört ryktas om. Har inga skrivna uppgifter men en kompis ska dit och jag ska följa. =) Uppdaterar om jag får veta mera.

Sen flaggar jag för Barnloppis på Nolia. Man kan boka bord om man vill. De datum som gäller nu är 3/9 och den 8/10 kl 12-15
Läs mera här för info.

Det är även vanlig loppis på Nolia den 4/9 och den 9/10. Kl 11-15. Läs om det här

Även så har museet på västerslätt loppis varje lördag och söndag tills vidare.
Finnes på vallmovägen 61. Öppet 13-16
Läs om det här

Nu hittade jag ingen fler. Ska se om jag hittar några auktioner i närheten men det får jag återkomma med.

-over and out-

1 kommentar:

  1. Tack för tipset. Barnloppis måste jag definitivt gå på igen. Förhoppningsvis utan barn den här gången för det var jobbigt sist.

    SvaraRadera