lördag 13 augusti 2011

Kalasdag

Vart på 3års kalas idag och fikat tårta och smådoppa. Blev bjudna på middag också av dem så det blev en hel eftermiddag och tidig kväll där. Otroligt trevligt då det var så längesen vi träffades. Fick prata av oss lite om allt.
Sen blev det hem och söva ner pojken som vart hålligång hela tiden med de andra 2 tjejjerna där (med lite bråk och grin såklart då de va två väldigt medvetna och bestämda 3åringar och Max bara 2,5 ;) )
Lillplutt var vaken praktiskt taget från 18 till 22 då hon äntligen kände sig fulltankad, rapad och pruttad färdig och kunde somna in.
Själv har man haft lite egentid för sambon åkte på tv-spels kväll till en polare och jag fixar och trixar med mina bloggar med lite foton och dylikt.
Men nu tror jag att jag säger gonatt och vilar upp mig inför 1års kalaset vi ska på imorgon. Men sen tror jag det inte är så många fler kalas förrän i december för alla småttingar. Kanske nån som jag inte kommer på nu på kvällskvisten men iaf så är det glesare än det vart nu på senaste tiden.

tack och gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar