tisdag 3 februari 2009

Skrattar

Ja nu har vi fått det första skrattet. Har inte skrivit nått om d för jag va inte säker. Men i lördagsfm efter J hade åkt till Lycksele så myste jag och Max och då fick jag ett skratt. d va inte bara att han drog på smilbanden utan d va hela ansiktet. Sen gjorde han samma när jag och Max-morfar bytte blöjja på söndagen. Sen på måndag när jag och J va och gick rundan me Tilda så hade Max-mormor och Max-GammelMormor bytt blöjja och då hade han skrattat till oxå.
Sen fick jag ju en överraskning när pyjamasen skulle på igårkväll...J hade bytt blöjjan innan och inte satt den riktigt rätt...+ så låg lille snorren inte rätt heller så d va genomblött...och när jag pratade lite för mig själv att här va de då genomblött så fick jag mig ett skratt från Lilleman...guu jag va tvungen att hålla mig då från att börja tokskratta.
Sen fick jag mig ett mysskratt ikväll oxå...
Nä nu ska jag försöka få lilleman att somna.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar