tisdag 17 februari 2009

Long time no see

Nu va d ett tag sen jag skrev här. Händer ju så mycket nu för tiden att jag hinner inte plita ner nått. =)
Max har hunnit bli 6veckor...gu va tiden går. Han sov hela förra veckan minst ett 5h pass på natten. ibland hela 6,5h...gu va jag njöt då. får se hur det håller i sig, kan ju ändras lika fort.
Jag tror dock att det är bra att han e vaken och äter så mycket på kvällen så han verkligen däckar där vid 23.

Sen på dagarna e han vaken mycket oxå. bara babybjörn som funkar för att få nått gjort. ska fara och låna en babysitter idag av en polare. kanske funkar så man kan äta ifred =)

sen ska Max till doktorn idag. ska bli spännande och se vad de ska kolla.

kanske skriver mer ikväll när jag får lite avlastning. så segt att skriva med en hand.
får se om jag hinner på Maxi i em/kväll oxå och inhandla blöjjor och våtservetter.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar