onsdag 18 februari 2009

Läkarbesök

Igår va vi till läkaren jag och Max. det va lilleman som skulle undersökas.
Läkaren kollade rörlighet, magen och lyste i ögonen. Och Max va typ alldeles tyst hela tiden.
Vi vägde och mätte oxå. Förra tisdagen va han 55,8cm och vägde 4895g...igår va han 57,8cm och vägde 5180g(!). nästan 300g på en vecka...helt sjukt..men han äter ju hela tiden så då borde han ju öka =)

Idag har i hunnit va ute på en mini prommis, jag hann äta nästan hela lunchen inan han blev sur och hungrig. =)
ammade och satt han sen i babysittern. hann plocka ihop lite tvätt och starta en maskin, + plocka lite i sovrummet. sen blev han så sur så nu sitter jag och ammar igen =)

ska se om jag hinner lite till nu när han ammat klart. tänkte göra köttbullar. får se hur det går =)

kram på er

-over and out-

1 kommentar:

  1. Oj vad han växer! Här är också en tjej som håller på bli stor. Hoppas det gick bra med köttbullarna! Har förresten inte ditt nr, kan du inte skriva det till mig på FL? Kan ju vara bra att ha :)

    SvaraRadera