tisdag 30 april 2013

Träna träna

Ja när jag inte skriver på denna bloggen eller på min "konstiga tankar"-blogg så skriver jag faktiskt i min motivationsblogg. Där skriver jag om all min träning som jag gör för jag vill inte tråka ut er med den här.
Den bloggen är mycket för att motivera mig själv och skriva av mig lite hur jag känner med träningen och så.
Om det skulle va så att ni vill läsa den så finns den på http://mitt.iksu.se/blogs/public/dorylane/
Det kanske inte är världens roligaste läsning men det kanske inspirerar någon att ta sig upp ur soffan som inte tyckt att det vart något de kan göra.  Jag är inte supertränad utan jag jobbar bara mot mitt mål som jag satt för mig själv och som alla borde göra. Ha ett eget mål som dessutom är realistiskt.
Där har jag fått hjälp av en PT på IKSU som har bromsat mig lite när jag kanske satt lite höga mål som jag kanske inte skulle kunna nå.

Nä vidare mot en bättre fungerande kropp så ska detta nog bli bra.

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar