tisdag 23 april 2013

Soooov

Ja jag vet inte vad Busan höll på med här om natten. Jag hade gått och lagt mig tidigt och vaknade kanske en halvtimme senare då Busan grät och va förtvivlad. Hon fick sova i vår säng då jag va alldeles för trött för att söva henne i hennes egna säng. Men sen började det knorras och vridas. Det verkade som att hon hade ont i magen. Fick bukt på det och vi somnade.

Vaknade sen vid 2-3 nångång av en lessen Busan. Men hon låg inte i vår säng. Sur för att jag förmodade att J hade burit över henne till sin säng eftersom hon inte låg i vår. Nära att jag sparkade upp honom ur sängen för det.

Förvånad blev jag dock när jag hittade henne gråtandes nedanför Max säng och ropade "baap" "baap" (Max på Olivia-språk). Antingen ville hon upp eller så ville hon att Max skulle komma ner och leka typ. Ja inte vet jag men jag bar över henne till vår säng igen för att kanske snabbt söva ner henne.

Resterande tid av natten låg JAG vaken för inte kunde hon ligga still inte. Smågnöl, vrid och vänd. Så det där med att sova tidigt har jag härmed gett upp då jag ändå inte får sova.

//gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar