onsdag 28 mars 2012

När det går bra

Lillasyster är ett litet charmtroll när hon följer mig på skolan. Antingen sover hon sig igenom föreläsningar eller så äter hon banan och njuter och som idag så lekte hon lite med min studiekompis lilla kille som är nån månad äldre. Så man kan ju säga att det får bra hittills. Och som tur är så har man ju världens bästa polare, svärmor och mamma som kan rycka in när det krånglar lite med obligatoriska moment i skolan.

Guld värda är de verkligen.

Annars händer det inte så mycket. Har fått prioritera bort lite träning nu när jag har lite mer läsa/skriva-grejjer att göra så jag inte halkar efter med skolgrejjerna. Jag får ta igen det senare då jag har mindre saker att göra. Snart kommer ju sommaren också så då kan man ju dra ut med inlines:en. Ska dock inhandla ett nytt par då mina nuvarande har jag haft i 10år och hjulen börjar bli grymt dåliga nu. Ska prioritera det som inköp för mina extra-jobb-pengar.

Ja förutom det så är det väl det vanliga. Extrabilen behöver nytt avgassystem. Så där ryker några lappar. Sen skall det sparas till ett nytt badrum också. Känner att det behövs nu. Är sjukt less på det nu. Får nästan ångest varje gång jag går in dit. Ska börja skissa redan nu på hur vi kan göra om det så vi får mer förvaringsmöjligheter. + en ny tvättmaskin som rymmer mer än 3 par byxor. Fattar inte hur jag står ut med den.

Sen har jag ju fått ett sjukt roligt sommarjobb. I luv it. Inte förstavalet men ack så lärorikt.

Tjingeling


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar