måndag 12 mars 2012

När man får ingenting gjort

Idag så skulle jag skriva på mitt arbete efter praktiken. Skulle bli hyffsat klar så att det bara skulle va att finslipa på det innan det skulle lämnas in. MEN VAD HÄNDE!!!
Visst har jag skrivit en massa men jag tycker inte att jag kommit fram till nått avslut. Känns som att avslutet är långt borta och jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt. Och på det så får jag för mig att kolla upp nått som jag kunde referera till...japp en halvtimme borta för EN referens bara för att jag inte hittade nått bra att referera till...suck

Och såhär fortsätter hela dagen. Det kommer en mening till arbetet...måste fixa en referens...googlar...hittar miljoner sidor...ingen som duger som referens...klickar in på bra sidor som kan gälla som referens...hittar inget...kollar kursböcker..hittar lite som kan styrka det jag säger men inte bygga på så jag kan dra ut på det och förklara det bättre...tillbaka till ruta noll...

Varför kan inte wikipedia gälla som referens? ;) där står det fan allt och det är samlat på ett ställe och vill man veta mer så kan man bara klicka på det man vill veta mer om så kommer man dit....GE MIG EN EVIDENSBASERAD WIKIPEDIA!!!!!!

Nä nu sparar jag och surfar lite innan jag ska iväg på träning...måste få ut lite agg mot arbetet...

tjollahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar