torsdag 1 mars 2012

När man kör blankt

Shit vad mitt huvud står still varje dag efter jag vart på praktik. Det är verkligen smockfullt med intryck och jag somnar som en stock.

Mina älsklingar är hemma och faktiskt så känner man sig saknad när man kommer hem då storebror stolt vill berätta allt han gjort på dagis osv. Busan vill bara va med mamma hela kvällen.

Annars är det mycket ståträning som Busan utövar. Hon börjar bli lite för självsäker och släpper gärna taget om det hon ställt sig mot. Hon är alltså helt tokig. Idag hade hon "gått" mellan en lekkorg och soffan. Tokan.

Storebror är inne i en riktig vägra period men även en "jag-kan-hjälpa-dig-med-allt-mamma-annars-börjar-jag-gråta-jättemycket-och-går-till-pappa-och-beklagar-mig"-period.

Men annars är det som vanligt.


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar