söndag 6 februari 2011

Auktionsfynd

Japp nu kommer det jag ropade in på auktion. Jag har lite dålig koll på priserna men på ett ungefär iaf.



Här är 4 stolar jag fick för 100:- och tavlan för 55:-



Orreforsfat för 55:- tror inte att det va någon där som visste om det men min kompis upptäckte ingraveringen i sidan. Sweet ;)



2 skålar och ett bläckhorn i glas för 20:-



2 ljusstakar för 20:- (tror jag det va iaf)



Här gick jag överstyr och köpte för 110:-



Gustavsberg för 110:- den va så fint grön :)



Höganäs 3L lerkrus. 165:- tycker de är så fina.



Husmoderns kokbok. 2 olika år så det är inte samma innehåll om ni undrar. Dessa köpte jag och en till tjej ihop så hon tog 2 andra böcker och vi gav totalt 55:- tillsammans för dem.



Det fanns ju inte de ramar jag va ute efter men några hade de. Dessa busade vi flera tillsammans på så totalt för jag tror det va 20-25st som vi gav 330:- för. Blev 80:- för mig tror jag det va.

Ja och sen så ropade jag hem en låda full med märklin-tågbana och ett tåg för 200:- den fick svärfar till sin stora märklin-tågbana.

Totalt blev det 940:-

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Ja, det blir spännande att se hur det går för dig att bli tvåbarnsmamma före mig. Då ser jag lite vad jag har att vänta. Fast Max blir förstås en ett år äldre storebror än Henry.
    Har ni tänkt skaffa någon syskon- eller tvillingvagn?

    Jättesnyggt Orrefors-fat och Tavelramarna var också riktigt snygga. Man kan tydligen fynda många tavelramar genom att köpa "fula" anspråkslösa tavlor och sno deras ramar. Det ska jag göra någon gång för ramar är ju inte billigt.

    SvaraRadera