lördag 29 januari 2011

Tagit igen lite sömn

Ikväll fick jag ta nattningen då J va med några killar från jobbet.
J brukar va den som får lilleman att tagga ner fortast så därför brukar han ta nattningarna. Han är så gullig.

Men som sagt så skulle jag få han att sova ikväll.
Han fick va uppe tills handbollen var färdig men sen skulle vi sova.
När vi vid 20 konstaterade att det fortfarande va omöjligt att sova så skulle vi gå till hans rum och jag skulle lägga mig i sackosäcken.
Det slutade med att jag skulle ligga i hans säng och han i sackosäcken och sen han i sängen med mamma men det gick inte så vi låg sen båda i sackosäcken.
Kl 21 så sov vi båda.
Kl 23 vaknade jag och tittade på klockan men somnade om lika fort. Vaknade sen vid 24 och kravlade mig upp.

Nu har lilleman vaknat också och vi har börjat spekulera i om man kissar så mycke så han vaknar för blöjjan alltid är mycket kiss i fast man bytt just innan sänggång.

Ja många teorier. Dock är en sak säker att det va jäkligt skönt att sova tidigt ikväll ;)
Nu ska jag somna om medan J försöker få lilleman att somna om också. Jag hade vart vek och låtit han kommit till vår säng då han gråter så det skär i själen när han vaknar mitt i natten.

Gonatt

Ps. Hade nån knäpp dröm när jag sov i sackosäcken. Jag va hemma hos nån av mina vänner som har barn men jag vet inte riktigt vad jag gjorde. Jag sov där en stund iaf ;) Ds

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar