lördag 1 januari 2011

Fribajsaren

Hur många har sett solsidan??
Där så berättar ju grannen med båten om när alex bajsade under hans vinbärsbuskar och efter det så kallade de honom för fribajsaren. Väldigt roligt. Det bästa är att nu kommer jag att tänka på nått annat när någon snackar om fribajsaren. MIN SON. Hahaha

Jo det va så komiskt att vi såg på fotboll. Jag fråga om vi kanske skulle byta blöjja. Max började då ta av sig byxorna. Sen åkte blöjjan. Det som jag inte förstod när han gick till soffan och sen kom tillbaka och satt sig på golvet var odören som började sprida sig.
Sen gick han till toan och hämta en blöjja. Då börja vi undra varför det lukta så mycke bajs.
Jag tände lampan och börja asgarva. Killen har lagt en korv på golvet utan att ens bry sig. Hihi

J höll på att dö av äcklighet. Och jag garvade så mycke att jag höll på att bli handlingsförlamad.

Ungen i badkaret och sen plocka bajs för att sen skura golvet ett varv.

Dagens höjdpunkt. Rolig början på året.

-ober and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar