tisdag 4 januari 2011

Snorigt värre

Här är det lilla sjukstugan. Snor hit och dit. Lite hosta oxå.
Men det är mamman och pappan som det är mest synd om. Vi snorar och hostar och har bankande huvudvärk medan lilleman har lite hosta och springer runt som en tok.

Men igår kväll höll jag på att gå till grannarna och låna en gummiklubba och slå Max i huvudet. Han somnade vid 20 och sov typ en timme sen ville han att mamma skulle sova med han. Men inte somnade han inte. Utan han lekte och busade i sängen. Vid 22 så blev jag less och tog han till sin säng. Läste en bok. Han somna men när jag gått så sov han kanske i 10min sen va det kört. Kl 24 hade han fortfarande inte somna och jag tror jag somna före han.

Han somna iaf nån gång för när jag vakna vid 6 sov han. Men vad gör man. Vi får inte in nån bra rutin som går att hålla som funkar.

Nä nu ska vi gå ut en sväng. Tror pojken behöver springa av sig en del.

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar