lördag 1 januari 2011

Nyårslöften

Ja egentligen ska jag inte lägga några nyårslöften men jag ska försöka att göra saker bättre iaf. Ska försöka ändra saker till det bättre hade jag hoppats.

Några av sakerna är: (kommer att utökas om jag kommer på fler)
-dammsuga oftare (en gång i veckan är minimum)
-torka golven (minimum varannan vecka)
-städa toan (minst 2ggr i veckan, räcker inte med en gång)
-gå ut med Max och leka (minst en gång per dag och inte varannan som nu. Man är ju värdelös)
- gå och lägga mig tidigare än 23. Nu är det skärpning.
- inte handla onödiga saker. Verkligen tänka igenom alla inköp.
- köra stenhård träning i början av augusti. Då ska jag köpa träningskort och träna tills jag kräks (om kroppen gått ihop det vill säga, annars börjar jag i sep ;) )

Osv osv. Får återkomma med mera saker jag kommer på.

Men vi börjar allt med att ordna 2års kalas till lillkillen. Jag kommer med inbjudan till ni som är bjudna. Blir en himla massa i år oxå märkte jag :) men det blir roligt.

Sen ska vi gå an i förrådet. Nu är det finnas, minnas eller försvinna.

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar