måndag 14 februari 2011

Glömskans dag

Idag var en väldigt blandad dag. Började skit med att jag glömde mobilen hemma när han skulle på sjukan och träffa klasskompisarna för att gå igenom hemtentan.
Såklart så glömde jag min klasskompis som jag skulle hämta eftersom det va så kallt.

Tur så fatta hon att jag hade glömt henne så när jag fick tag i henne genom Js mobil så hade hon åkt hemmifrån.

Sen blev det lunch med mina pojkar på café Göteborg. Vi hade kuponger från restaurangchansen så vi fick 2 för 1. Vi satsade på WB-paj och hade en kupong för toast som vi tänkte ta med oss sen tänkte vi.
Jag och lilleman delade på min men han blev fort mätt och det som va kvar blev jag rätt så mätt på också.

Den såg inte mycke ut för världen men det blev ingen toast to go iaf.

Ja andra saker som jag glömt idag va att syrran skulle komma förbi men hon va tvungen att jobba över som tur va för vi hade åkt till Js farmor och farfar och kom inte hem förrän kl19.

Sen sista grejjen va ju att jag hade ju personalmöte ikväll. Kom på det kl 20. Inte så nödvändigt att ringa och säga att jag inte kommer.

Tror faktiskt inte jag glömt nått mer. Isf har jag inte kommit på det ännu.

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar