tisdag 22 februari 2011

Alltså måste jag haft en trygg uppväxt

Läste just på Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/wendela/article8607777.ab
att jag måste ha haft en trygg uppväxt. För jag kan inte säga att jag är speciellt långsint faktiskt. Har ganska lätt för att släppa det som man redan pratat om för om jag har rätt så inser jag att jag inte kan få den andra att förstå att jag har rätt så får det stå för dem eller så orkar jag inte tjaffsa mer...så drygt att hålla på och bråka en massa om man inte kommer fram till nått konkret.
Och har jag fel utan att tro det själv så kan jag säga att den andre har säkert rätt men att jag bara inte kan tro på det förrän det är bevisat så då är det ju inte lönt att tjaffsa heller.

så är jag iaf.

kram på er

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar