söndag 6 februari 2011

Nytt i kök

Japp det ska ändras om i köket. Har vart och hämtat lite gardiner hos mormor. Hittade några som jag kunde sätta i köket och ett som jag kunde sätta i sovrummet. Så sjukt less på panelgardiner så jag kräks.



Dessa sitter i köket.

Och i sovrummet kunde jag tyvärr inte ta nått bra kort så det får ni komma förbi och kika på ;)

Ja iaf så har jag ju som i tidigare inlägg fått tag i 4 köksstolar och idag va käresta moster förbi med bordet vi ska ha i köket.



Det ända som saknas nu är lite färg på stolar och bord och nytt tyg på stolsitsarna så är det klart.



Så här det det då ut i vårt kök (bortse från mina fynd uppe på bordet och det under. Och cykeln ;) ) just nu då. Kommer med efter-bilden när jag fått bort barbordet och ställt dit det nya.
Sen kommer ju såklart nya bilder när de fått en fin ny färg oxå ;)

-over and out-
- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar