söndag 25 september 2011

Oj vad tiden går

Ja det händer väl inte så mycket på familjefroten. Det rullar mest på som vanligt. Lillasyster skrattar mer och mer åt oss när vi pratar med henne och det är ju så himla roligt.
Och Max är i sin vanliga "jag-lyssnar-på-dig-mamma-men-jag-gör-inte-som-du-säger-period"

I helgen så har J vart i London och vi har spenderat helgen hos mina päron. Mycket traktoråkning för Max och lite egentid för mamman. Detta har resulterat i
lite foton som kommer att komma upp fotobloggen så fort det kommit in på datorn. Hade sån tur att jag fick låna ett 70-200mm objektiv med grym ljuskänslighet. Önskar mig ett sånt :) kostar dock skjortan så det blir många fotojobb tills jag får råd med det.

Nä nu ska jag se klart Dexter så jag kan fota lite imorrn och sen börja sortera lite kort och visa vad jag gjort.

Kramen

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar