söndag 11 september 2011

80-talet

Det är sjukt hur trött man blir efter en helkväll i 80-talets tecken ;)
Ja man hade ju lite mer ork på den tiden men ack så roligt vi hade det igår.

Alla va så himla snygga och hade verkligen gått in för att visa att det var 80-talet vi föddes på (de flesta av oss iaf några just innan )

Det började iaf med att vi fick visa oss för grannskapet genom en tipsrunda.
Sen blev det middag och sen kördes en powerpoint quiz från 80-talet.
Kvällens tävlingar avslutades med låtquiz där vi fick första raden i låten sen skulle man sjunga refrängen. Hur kul som helst.

Sist utsågs kvällens outfit och min käre J vann tillsammans med Bästaste Miia. Miia var grymt lik Madonna med spetskant på linnet och en tyllkjol.
Alla va ju faktiskt grymma men de stack ut lite. J körde till och med parfym från 80-talet. Hehe

Ja kl 3 va vi hemma. Tiden gick fort där i slutet. Så därför är man lite sliten idag.


Jag kommer med bilden på min outfit när jag fått in bilderna på datorn.

Puss och kram

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar