söndag 18 september 2011

Busan update

Var och vägde och mätte i onsdags då jag skulle på mammasamtal.
Jag trodde hon gått över 5kg men det hade hon inte. Låg just under på 4905g. Men just på hennes linje just under medel.
Fick då klarlagt att hon växt en del på längden då hon nu mätte 58cm. Det syns säger jag då bara.
Sen har det börjat lugna sig liiiiiite med amningen på kvällen. Nu hinner man pusta ut mellan varje amning iaf men inte längre än att man hinner äta middag och gå på toa. Men kl 22 är hon oftast klar med all påfyllning för att somna. Hon sover då till kl.6 eller 7. Lite som sin bror när han va liten.

Nu har hon blivit så mycket mer med också. Hon ligger och skrattar men är inte jätte lättroad. Hon gillar att sitta med där vi är och verkligen hatar babygymmet. Hon vill inte alls ligga där men att halvsitta i barnvagnen går bra. Ett tag iaf.

Nu är det 3mån sprutan som gäller nästa besök på BVC. Får se om jag hinner gå dit om 2v och väga. Har ju så mycket annat jag hittar på. Är ju så busy. Haha.

Tack och hej


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar