tisdag 7 december 2010

Ben hit och muskler dit

Japp det är vad jag har att göra
med hela dagarna. Nu på fredag har vi dugga. Det är del 1 på tentan så om man gör bra på den så slipper man göra den på tentan sen. Jag sitter och försöker få in allt så jag kan lämna det lite bakom och inte behöver sitta med allt under julen. Hade ju vart trevligt att umgås med familjen också. Nä så man får trotsa tröttheten och gå in för detta till på fredag så man kan pusta ut lite. Känns värt.
Har iaf en belöning i frysen som jag ska se om jag klarar av att låta bli till efter tentan. Tror dock inte det :) det är en b&j cookiedough :D

Nä nu ska jag hämta sonen för nu har jag sån huvudvärk av allt läsandet i konstigt ljus.

Imorrn blir det att sitta i köket ist tror jag. Men då måste jag röjja ikväll :)
Kram på er

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar