söndag 31 mars 2013

Påsk

Ja då har påsk snart gått över. På onsdag börjar jag en ny kurs. Det är C-uppsatsen som startar då. Ska bli spännande och se hur pass stressad man kommer va inför sommaren. Jag som hade tänkt jobba lite under den tiden och komma in på IVA-rutinerna lite innan sommarn sätter igång. Tänkte det kunde va bra också nu när jag bara ska jobba en period också.

Ja vi får väl se hur det går.

Busan blev då snorig som sjutton här förra helgen och det var inte lönt att skicka henne på dagis på måndagen så det blev att rymma till mina päron för sista plugget och sen göra tentan på tisdagen. Kan ju redan nu säga att den får jag nog göra om eftersom jag praktiskt taget gissade på frågorna 9-25 då jag hade suttit och flummat och kollat upp frågorna 1-8 alldeles för segt. När det var en halvtimme kvar av tiden så såg jag att jag bara va på fråga 8. Och ja jag blev sjukt stressad och lyckades även skriva in svaret på en fråga under fel fråga (ÅHHHH). Men men, förhoppningsvis har jag fått ihop lite rätta svar iaf.

Vi har iaf hunnit varit både hos farmor och farfar, mormor och morfar, badat i holmsund och bjudit kompisar på middag, sett på "croodarna" (jag och Max) med en av Max och mina bästisar och sen käkat middag med dem under dessa påskdagar och nu återstår det bara en röd dag och sen ska ungarna på dagis och jag ska avsluta min redigering av bröllopsbilder. Sen börjar den nya kursen och då blir det näsan i datorn fram till sommarn för att få klart rapporten.

Jag får återkomma med bilder, men ni kan ju alltid klicka vidare till instagram (synd här till höger) så finns massa bilder där.

ha det gott. kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar