onsdag 24 oktober 2012

Skellefte lasarett

Japp. Nu sitter jag i Skellefteå på sjukhuset och dricker kontrast. Det är som vatten men det är nån liten strävhet i det. Bra att veta om jag får nån patient i framtiden som skall göra det. Då kan jag beskriva att man blir sjukt kissnödig av det också.

En halvtimme kvar sen ska jag göra en CT över buken och torax (bröstkorg). Ska även göra ett ultraljud av hjärtat. Nått av detta kanske kan berätta varför jag har en sänka på 70 och inte under 10 som normala människor. Inte för att jag tror det. Jag tror hellre att jag är en av de 5% som alltid har för högt. Det är väl det man får leva med när man är så frisk i övrigt.

Nä snart tar väl min ström slut i mobilen också. Drygt att fördriva tiden i ett tråkigt väntrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar