fredag 25 maj 2012

Dr House svåraste fall

Ja jag tror jag måste söka.

Var och tog fler blodprover för nån vecka sen. Fick svaret idag och mina värden va helt normala och CRP låg fortfarande bara lätt förhöjt. Men den där jäkla "sänkan".

När jag tog prover i januari så låg den på 73 (normalt är under 10) och då hade jag lite överaktiva antikroppar.
Men nu när jag tagit så va alla värden som sagt normala men "sänkan" låg fortfarande på 67.
Så jag skulle bli kontaktad för vidare utredning.

Hmm. Det är väldigt skumt. Men om man tänker så va det ju bra att jag åkte dit för att få nån bukt på mina ryggproblem. Dem är det då bättre med iaf efter lite träning. Så det va ju bra att de såg detta iaf. Men allt jag lärt mig sätter sig ju lite på kant när det inte verkar finnas nån förklaring till alltihopa. Kanske jag får börja föra dagbok på varje trött dag, snorig dag osv då detta provet är ett fördröjt prov och visar ju inte hur jag mår just vid provtillfället utan kanske en vecka efter och medan CRP:et visar just för den dagen. Vad vet jag. Kan ju vara nått så enkelt.

Nä så jag får nog söka till Dr House och se om han kan komma på vad det är för fel. Iofs så är min läkare på HC nästan lite lik han. Om man tänker på allt han gjort redan. Han är inte som ryktet är om HC-läkare. Han skickar inte bara hem en med ordination på 2 Alvedon och vila. Tack för det.

Nä sova nu för uppstigning kl 05:40 och inskolningspass nr 9 på sommarjobbet. Snart ska jag kunna detta. *ihhh*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar