måndag 27 september 2010

Första dagen

Japp. Vi har haft första dagen på VFUn. Hade lite info sen kollade vi schemat och så. Nu kan jag äntligen skriva schemat på dagis. Har haft lite ångest att jag inte vetat hur Max ska gå där. Men imorrn ska jag skriva ner det åt dem :)

Sen är det väldigt spännande imorrn då jag ska på första föräldramötet i mitt liv :) alltså som förälder :) lite spännande.

Höll på att skratta ihjäl mig ikväll. Jag skulle säga till Max att han skulle sova och så blundade jag och skojjade att jag snarkade. Och vad gör min lilla gobit. Jo han lägger sig ner och fake-snarkar han också. Haha vad roligt det va. Hihi jag höll på dö av skratt. :D

Nä nu måste vi sova. Max har somnat men jag måste också isäng för jag börjar 7 och Max ska va på dagis kl halv 7 och sen jobbar jag ända till 17. Sen blir det föräldramöte.

Gonatt på er

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du har rätt om krypningen för han har hållit på sådär och ålat sig fram med lite hjälp av knäna länge nu. Jag är ju så otålig och längtar efter nästa steg även om jag vet att det egentligen mest innebär mer jobb för oss föräldrar. När han kryper kommer han ju ta sig fram överallt dit han vill.

    Ja, höstpromenader är kanon. Det här är nog favoritårstiden för promenader. Inte för varmt och inte för kallt ute och så otroligt vackert. Men snart har alla löven farit och så blir det supermörkt och kallt så det gäller att ta vara på den här korta säsongen...

    SvaraRadera