måndag 28 juni 2010

Midsommarfirande

Vill bara klargöra mitt förra inlägg med att jag ringde polisen och anmälde detta. Tror dock att de inte kommer att göra nått.


Japp då har det vart midsommar oxå. Och trevligt hade vi verkligen.
Åkte till några kompisars stuga och käka och drack gott. Väldigt trevligt gäng att vara med.
Unnar er några bilder. Mest på Max. :)












Och så lite Max bilder till






Sådär.
Nä vad händer nu då. Jo imorrn ska vi på 18månaders kontroll. Har hört lite om vad de kollar och jag tror inte Max kan visa på en bild vart olika kroppsdelar är. Men på sig själv kan han några delar iaf. Sen det sär med att de ska kolla om de kan prata. Om det räknas att de ska säga ord så tror jag inte det är många. Det är ju typ mamma, pappa, ää dää(vad är det), dää(där), nää. Sen är det typ inge mer. Han härmar ju inte precis det man säger utan frågar mest vad allt är. Men han är iaf inget tyst barn för han har mycke ljud för sig.
Men jag är inte orolig. Tror nog att det kommer att gå bra iaf. Han kommer nog att prata sönder våra öron så snart han kommit till det stadiet.
Sen så är det svårt att få han att säga vad han vill eller pekar på. Han säger bara "dää". Haha

Sen blir det sista twilight-filmen eclipse på onsdag med min gravida vän. Har en överraskning till henne då. Hihi

Födelsedagsfika för lilla-E på onsdagkväll. Ska åka imorrn och se om jag hittar nått att köpa åt han. Gillar ju bilar och traktorer. Så det kommer inte va så svårt att hitta nått tror jag.

Nä nu ska jag hänga ut lite tvättade sängkläder. Tror nog lakanen har torkat nu. Blåser ju rätt så bra.

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar