måndag 14 juni 2010

Jag vet att det är sent för en småbarnsförälder

Men det va nu jag hann skriva det.
Inte så roligt för er men för mig iaf.

Max har börjat säga lite ord i veckan som är riktiga ord om man säger så.
Mamma och pappa säger han nu klockrent. Han sa det för längesen men har nog börjat förstå innebörden med dem nu och ropar efter nån av oss eller frågar typ efter pappa tillexempel när han inte är hemma.

Sen säger han aj när han slänger nått eller om han ramlar. Ganska kul i fredags när vi hämtade honom hos farmor för då höll han på att träna på sitt nya ord så det va bara aj aj aj hela tiden till allt. Men ibland tror jag han säger oj för det brukar jag säga när han ramlar.

Ja nu börjar det roliga. Jag testar ibland om han vet vad saker heter men han vill inte prova på det riktigt ännu. Kommer nog spruta ord ur han så man ska väl va glad att han inte kan så många ord ännu för då tror jag att man lätt skulle utveckla sår i öronen :) för nu frågar han typ vad allt är.

Gonatt

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar