torsdag 23 juni 2011

Konstigt...fel info

Fick en kommentar på senaste inlägget om loppisen att det ska vara i Stöcksjö ist för i Stöcke. Och kollar man på adressen/gatan så ligger det i stöcksjö så det är ju alldeles rätt men det konstiga var att jag sökte efter en annan loppis och sökte efter loppis i stöcke och hittade den. Och det står ju faktiskt på den sidan att det är i Stöcke så jag tänkte inte mer på det. Men nu blir jag fundersam ist för det ska finnas en loppis i Stöcke också mitt inne i byn. Måste jag kolla lite mer. Ber om ursäkt för föregående fel information men jag kan inte bara skylla på mig själv. Fel info på hemsidan också ju. Men det är ju inte så långt till Stöcksjö från Stöcke iaf.

Ska återkomma med fler loppisar (lovar att kolla adresserna noga ;) ).

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar