torsdag 2 juni 2011

Hallå

Idag när vi åkte bil till svärföräldrarna så lyssnade vi på P4 och fråga bildoktorn. Vid ett samtal så hörde inte hon som ringde in vad de sa i telefonen utan fick ha radion på för att höra vad de sa.
När då programledaren sa "hallå hallå" så hörde vi ett ljudligt "hallå" från baksätet. Och då sa de hallå på radion igen och Max svara med ett glatt "hallå".

Jag skratta så jag grät. Nu börjar nog den roligaste tiden med roliga härmningar. Han härmas ju aldrig annars sådär när man pratar. Men idag har det vart rekord.

När vi åt middag så förstärkte han en massa ord när vi satt och prata så vi nästan inte fick in maten i munnen.

Nä nu ska jag lägga in bilder på min fotoblogg.
Kramen

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar