måndag 19 november 2012

Mellan praktiker

Ska försöka ge mig lite tid till den här bloggen och uppdatera lite. Kanske den får en vecka för sen så åker jag ut på praktik igen fram till jul.

Egentligen är det ju inte så svårt att bara skriva ner några rader men det är ju det jäkla internet som jäklas ibland så man måste röra sig från sin sköna plats som man intagit och rycka ut sladden. Nä då skiter jag hellre i det.

Men iaf så är vi inne på tand nr3 hos Busan. Början på förra veckan va ju inte den bästa när man själv skulle infinna sig på sjukhuset kl 6:45 och hon vakna 23:20 och tokgrina för att sen bli tokpigg och helst skulle springa några ärovarv här hemma. Man va inte den piggaste där vid 01:30 och sket väl rätt så mycket i om sambon skulle vakna av en gallskrikande Busan som vägrade sova när jag höll fast henne halvsovandes.
Samma grej blev det kvällen efter men då va jag gurselov ledig dagen efter men man blev grymt sliten för det.
Natten efter det så sov hon faktiskt fram till 04:30 men då va det inget annat än morgon för henne så det va bara att kliva upp.

Resten av veckan sov hon nog av ren utmattning efter den minimala sömn hon haft och sen de heldagar hon hade på dagis.

Max han är ett yrväder som måste byta kläder typ var 5:e min. Han är spiderman, Batman och nu även Stålmannen för "han kan ju faktiskt flyga mamma".
Jag var ganska less efter att fått ta reda på alla kläder som rivits ur garderoben och övervägde starkt idag att åka på barnenshus och köpa en Stålmannen klädsel. Tyvärr va det kl16:15 så det hade ju stängt.
Jag får se om jag står ut till jul eller om jag måste köpa en före det. :)

Nä nu måste jag knoppa in. Skola en stund imorrn och ev träning innan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar