söndag 1 juli 2012

Gummibjörnar Så Klart

Efter att pappan startat sin CD-skiva i bilen tog det inte lång stund innan det hördes en röst från baksätet:

-"Jag vill höra gummibjörn mamma"
-"Aja, ok"

Spotify (guds gåva till föräldrar) slås igång i bilen och "Jag är en gummibjörn" körs igång.
Efter ett antal likt "preem-reklamen" så hördes det nått i baksätet igen.

-"Mamma jag vill inte höra den här. Jag vill höra "Så klart" "

Japp. Så är det. Min son har blivit Petter-fan. Och den körs mer likt "Preem-reklamen" faktiskt för den skulle höras heeeela vägen som va kvar in till stan. Så snart kan vi nog den texten utantill faktiskt.

Helgens första barnkalas avklarat. Nästa blir imorgon. Nu måste jag hitta en ny bok att läsa. Läste visst ut hela boken jag började med under torsdagsnattsjobbet ikväll. Den va rolig.

"50 sätt att träffa den rätte". Dock hann hon bara till nr 8 tror jag det va.

Ska bara kolla igenom lite foton först. Måste hitta nått bra till "gammel"-farfar på Busan.

tjollahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar