söndag 1 april 2012

När man testar Gevalia Millicano

Blev utvald av Smartson att testa Gevalia Millicano snabbkaffe.
Nu fick man ju välja om man ville ha denna refillpåse eller den fina burken de hade och då valde jag ju burken såklart =)

Måste då säga att jag är positivt överraskad över detta snabbkaffe.
Ofta när man gör snabbkaffe så blir det beskt och inte är det sådär himlarns gott i slutändan så man tvingar i sig det och ångrar sig hela tiden att man inte gjorde i perkulatorn iaf. Då hade man ju iaf haft en god kopp kaffe iaf.
Men detta kaffe blev inte alls beskt som det brukar. Och det doftar gudomligt när man öppnar burken. Hur många snabbkaffen doftar ens när man öppnar dem lixom?

Nä nu ska jag göra mig en kopp till för det är jag fasen värd. Och om ni inte provat så gör det. Än fast det är en lite förpackning så behöver man faktiskt inte lika mycke pulver så det är ju lite drygare. Så priset blir ju inte så högt per kopp ändå.

Bra att ha utifallatt man inte orkar köra perkulatorn eller koka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar