fredag 27 april 2012

När gubben överraskar igen

Asså sjukt överraskad blev jag när gubben kom hem efter jobbet och sa att nu fick jag snabbduscha för vi skulle iväg ikväll.

Jo för han hade ju fixat så vi skulle fara och se Jill Johnson. Ba sådär lixom.

Han är för gullig min gummigubbe. Det va superbra och Jill stod och hälsade alla välkomna när vi gick in. Gummigubben fick sig ett foto med Jill och va väl rätt så nöjd. Jag bantade i sista stund. Som jag nu ångrar men men. Är man fegis så är man.

Hon hade ett väldigt bra upplägg på konserten och hade ett helt underbart mellansnack. Jag ger 5 av 5.
Nya låten som hon inte spelat in än var faktiskt bra men jag vet inte hur den tas av svenska folket. Blir en svår låt att ha på radio tror jag. Live gjorde den sig ändå bra.

Nä sjukt överraskad blev jag. Nu måste jag sova för jag tror jag gått in i väggen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar