tisdag 10 april 2012

När gubben överraskar

Min älskling överraskade mig idag. Fick instruktioner att packa diverse grejjer igår och nått sorts bad skulle det innehålla. Dock så fanns det inga indikationer på att nått långväga skulle hända.
Blev iaf så att det blev tidig avfärd till svärisarna imorse. Där fick vi lämna barna och sen skulle vi vidare. Jag körde och gubben sa "kör söderut".
Japp. Så när vi kom en bit så fick vi lov att tanka för att sen köra vidare söderut.
Tillslut så hamnade vi i hockeymetropolen Ö-vik. Incheckning på Scandic i en lite "lyxigare" svit.
Tackar Bästaste A för det.

Sen skulle vi på badet och mysa i spa:er. Efter en snabb lunch på Sibylla efter vägen så installerade vi oss i bubbelbadet. Några bastusar senare så hamnar vi på en arom-bastu. Gött mos. Badade lite i saltvatten och provade lite annat innan vi la oss i vilofotöljerna. Somnade nästan där också.
Efter att ha duschat så gick vi för att käka middag på Mamma Mia.
Fick höra att det skulle va ett bra ställe att käka på. Faktiskt så va det ganska bra. Utförligare recension kommer. Både pluss och minus där.
Sen åkte vi taxi tillbaka till hotellet för att chilla. Vi funderade på om vi skulle åka ner på stan igen sen men som det känns så blir det inget sånt.

Sen har älsklingen duschat för 2:a gången på hotellrummet. Vi har ju som kommit nyduschade från badet men jag tror han utvecklat en fetisch för att duscha på hotellduschar.

Efter att ha somnat vid 23 och sen vaknat vid halv 7 första gången och 7 sen så blev det lite morgon-tv innan vi åkte ner för att käka hotellfrukost. Kan säga att älsklingen duschade ännu en gång innan vi gick ner..haha

Scandic Ö-vik fick extra pluss för att de hade våfflor på frukostbuffén. Mumma.

Sen blev det hemfärd till mina små älsklingar som jag saknat så. ojojoj. Så mysiga de är att krama.

kommer med recension på matstället strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar