fredag 24 februari 2012

När man är helt blank

Ja det kan man ju lätt säga. Har haft två veckors praktik och det ända som är i mitt huvud är det. Kommer hem som en zombie och somnar innan huvet landar på kudden.
Men superkul är det att äntligen vara på praktik. Har flera gånger fått gå utanför min trygghetszon och nu ska jag ha helgpass nu i helgen efter två dar ledigt. Då ska jag se om jag klarar av lite till. Det är som svårt att göra saker själv när man inte är riktigt inne i rutinerna på avdelningen ännu. Börjar dock få lite mer koll.

Nä nu vet ni varför det är så tyst här. Kommer nog att vara det i två veckor till då jag har det kvar på praktiken.

Här hemma är det full fart också. Krypningen går framåt vill jag då säga. Det kryps till saker som går att ställa sig mot och så drar sig Busan upp. Dock så har jag inte hittat pricksockarna ännu så det är ibland lite svårt att ställa sig.

Och storebror är mest skrikig hela tiden. Och hör dåligt gör han också. Va, va, va? är det enda han säger när man säger nått åt honom. Så typiskt.

Nä nu ska vi fredagsmysa lite till sen ska vi nog sova. Imorrn är det begravning och sen praktik.

Ha d gott


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar