onsdag 9 februari 2011

På skolan

Tänkte bara pladdra lite medan jag väntar på att föreläsningen börjar.
Igår va det en helt underbar dag fast jag kände mig som en zombie hela dagen.
På morgonen var vi på UL. Så roligt att få se nått lite större. De andra bilderna syns det ju inte så mycket på =)
vi blev iaf backade en vecka så nu är det 13:e juli vi är beräknad.
J ville först kolla kön men jag ville väl inte men sn sa han att det spelade ingen roll så det blev iaf i slutändan att vi inte kollade. Känns ändå lite mer nyfiket denna gång när man redan har en liten kille och undrar om han får en lillebror eller syster. Aja vi får se. Det är spännande iaf.

Sen efter jag vart i skolan så for jag ner på stan för att se om leveransen av boken jag beställt kommit. Men icket. Får hoppas den kommer innan fredag bara.

Kommer ni ihåg dessa:


Nu sitter de på mina fötter ;)
Gick förbi på skocentrum där de har ombyggnadsrea. Mina skor va på 50%. Sweet. Då gick det inte att säga att de är för dyra.
Jäkligt skönt är det då de håller värmen himla bra.

Sen blev det BH och inköp av några pussel till lilleman. Jag har ju typ bara pussel från 4 år som är så små bitar och lite för svårt. Så det blev ett knopp-pussel och ett 6bitars.

Köpte lite tyger till stolarna jag köpte på auktion och till fönstret i köket. Jättesöta. Sen köpte jag tyg för att gömma datorn bakom.

Sen åkte jag hem, hämtade Max och fixade middag till oss. Vi skulle ju iväg på klädparty med Jossan och E. Pojkarna va helt vilda och har nog aldrig lekt så bra som de gjorde igår. Vi förstod ingenting jag och Jossan. E sa t.o.m att Max va hans bästa vän. Hihi det va såå gulligt.

Sen blev det raka vägen isäng för idag är det dagis och skola.

-over and out-

- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar